Anitras Restaurant

Fra 5. august - 13. august 2016
La sansene og smakene ta deg med på en reise til Marokko, i Peer Gynts fotspor. 3-retters middag før forestilling, og varm suppe i pausen og etter forestilling.

OM ANITRAS RESTAURANT /TILBAKEMELDINGER / VÅRE MEDARBEIDERE I ANITRAS / MENY / BILLETTER / VARM MAT OG ETTERPRAT

Teatralsk opplevelse også for ganen - i Anitras Restaurant.

Om Anitras Restaurant

Omgitt av palmer, sandstrand og sivmatter lar Peer Gynt seg sjarmere av den vakre og mystriske Anitra, datter av en beduinhøvding. I et varmt og lunt telt ved Gålåvatnet kan du få oppleve noen av stemningene fra Peer sin reise i det store utlandet. Anitras Restaurant er innredd med myke og fargerike møbler fra Marokko,  servitørene er kledd i arabiske drakter, og kjøkkenet byr på nykomponerte retter med eksotiske smaker.

Tilbakemeldinger

peergynt ka 9370"Etter en hyggelig og uformell middag med god mat og drikke i Anitras telt, overvar vi årets Peer Gynt fremvisning  ved Gålå.
Dette ble en svært hyggelig kveld for hele bedriften.   For oss som lokal bedrift er det viktig å ta del i et slikt arrangement.
Det er viktig for de ansatte å  oppleve Peer Gynt, og det er med på å understreke viktigheten av Peer Gynt for vårt distrikt.
Jeg kan absolutt anbefale denne opplevelsen til andre stor og små bedrifter i distriktet."

Ole Kristian Rudland - Kiwi Kvam

"Vi opplever måltidet i forkant av forestillingen som en fin arena for relasjonsbygging. Å spise god mat, med god drikke og snakke om løst og fast i en uformell setting gjør at helhetsopplevelsen blir større.Vi får snakket med våre kunder på en annen måte enn om vi skulle møtest rett i forkant av
forestillingen.
Introduksjonen til forestillingen i Anitras telt er også med å bygger opp forventninger til hva vi skal se og oppleve. En middag i Anitras telt kan trygt anbefales."
Trond Slåen - SpareBank 1 Gudbrandsdal

"Jeg vil bare takke dere etter den fantastiske forestillingen som jeg og 3 av mine venninner så i går av Peer Gynt. Det var en flott nytolkning!
To av oss spiste også i Anitras telt før forestilling og jeg er imponert over logistikken og hvor god kontroll de har. Det er ikke alle restauranter som kan skilte med det, ei heller så imøtekommende servitriser! Og så god mat!"
Hilde - Skeikampen

MENY

peergynt ka 9238Forrett:
Anitras Mezze
Bakt blomkål med tahine / Tabbouleh (gluten) / Hummus / Torshi-e piaz / Gulrotsalat med appelsin og koriander / Falaffe l (gluten) / Brød (gluten)

Hovedrett:
Lammeskank med harissa, couscous og mast-o khiar (gluten, melk).

Vegetar eller glutenallergi?: Vi har egne menyer for de som ønsker vegetar eller glutenfri meny. Ved bestilling på Billettservice har man egne valg for vegetar og glutenfri.

Dessert:
Norske bær med en touch av Marokko
Smuldrepai med jordbær, rabarbra og anis.
Servert med vaniljekesam og myntesukker.
(gluten, vegetabilsk fett, egg, melk)

Våre medarbeidere i Anitras Restaurant

Vi er veldig glade for at teamet fra 2015 er med oss også inn i 2016. Våre gjester vil bli godt ivaretatt både med smil og god mat. 15 frivillige er våre servitører i Anitras Restaurant.

Kokker: Bjørn Hettervik, Vidar Johansen og Stian Brubak

Anitrasmedarbeidere

Billetter og åpningstider

Fredag 5. august (åpningsforestilling)
Lørdag 6. august
Søndag 7. august
Onsdag 10. august
Torsdag 11. august
Fredag 12. august
Lørdag 13. august
Søndag 14. august

Alle dager kl. 17.00

Priser: kr. 590,-(voksen)/300,- (barn)

BILLETTER kan bestilles på BILLETTSERVICE eller på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. / tel. 959 00 770.

VARM MAT OG ETTERPRAT

Rett etter forestillingen ønsker vi velkommen innom vårt lune, oppvarmede telt. Her blir det hver kveld samtale med en av aktørene i Peer Gynt ved Gålåvatnet. Det er også salg av suppe ("Chicken chili soup al a yeganeh") og åpen bar. En perfekt avslutning på kvelden ved Gålåvatnet, og et trivelig alternativ til å sitte i trafikk ut fra parkeringsplassen!

Grupper på over 10 personer kan forhåndsbestille suppe ("Chicken chili soup al a yeganeh"), og får da og reservert bord. Prisen er kr. 90,- pr. person for suppe med foccacia. Bestill til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..